lørdag den 30. august 2014

Mas des Abeilles til Lunel-Viel i alt 67 km


Dagens foto viser endnu engang Hanne set bagfra gående igennem et landskab. Denne gang er det en dejlig skov, vi passerede inden vi igen måtte gå nogle kilometer længere end planlagt på grund af TGV-banens anlægsarbejder.
Det er ret generende at skulle gå omveje og så ikke at vide, hvor man ender. Vandreturen i dag endte dog bedre end i går, idet vi fandt et udmærket chambre d'hotes, vi ikke havde planlagt at besøge.
På vej hertil passerede vi nogle rigtig søde småbyer med rigtig lange navne.
Ellers er dagens store tema, at Hanne har fået en vabel under højre storetå. Vi købte nye støvler i foråret, men havde de gamle med på Kreta. Jeg valgte også at vandre i de gamle på denne tur, men Hanne valgte de nye!
Vablen er under min kyndige behandling (med nål og tråd), så vi håber det ikke udvikler sig yderligere.
Der er fortsat meget varmt hernede, men vi klarede os nogenlunde i dag fordi vi gik ret meget i skov, og fordi der også i dag var nogle skyer på himlen.

4 kommentarer:

schaila sagde ...

Und Hanne schreitet weit voran
trotz Blasen an den Füßen.
In Lourdes, so glaube ich, man kann
als erste sie begrüßen.

olejess sagde ...

Nåh Hanne. Det var synd med den vabel. Jeg gav jeres råd med sytråden videre til nogle unge vandrere på Grønland.Selv om jeg gik i mine støvler mange dage, fik jeg ingen men af det; men det var jo heller ikke 2o-25 km om dagen i ugevis. Ha det godt kys Helle

Kitajaur sagde ...

Hej i glade vandre. Ja man skulle jo ikke tro at I som har vandret så meget kunne finde på at tage nye stövler med. Hanne, Hanne jeg går max 2 km af gangen i nye stövler. Når ja det går nok for i har jo selvfölgelig compee plaster med?
Håber i snart får has på vablen. Her nyder vi hösten med skön Helle varme på 20 ° og nästen ingen myg og knott. Lige nu har Bjarne gode dage, så livet her er godt. Kram fra os alle 4.

Jesper sagde ...

Vi bruger IKKE Compeed plastre. Vi hader dem. Vi bruger nål og tråd, så vi lægger et dræn ind i vablen. Håber Bjarne fortsat har gode dage!!!