tirsdag den 6. september 2016

En stille dag i Vézelay

I går regnede det og selvom vejrudsigten havde lovet flor vejr, vågnede vi op til et gråt skydække, som dog i løbet af dagen er lettet. Vi har set en del til sol og blå himmel og håber på godt vejr de næste mange dage.

Vézelay er en sød og smuk gammel by med en del gammeldags butikker. Bedst af alt én, der solgte fotografier, som han selv tager og kopier og sælger, ligesom før det digitale foto. Jeg fik lov at tage et billed af ham i butikken, men måtte love ikke at lægge det på internettet. Så det må jeg jo holde, men gadebilledet er vel ok at bruge.

(Jeg bruger en ny app på min iPad, så jeg ved ikke helt, hvordan mine fotos bliver på bloggen, så jeg publicerer lige dette indlæg).

 

1 kommentar:

Kasper sagde ...

Ville ønske at billederne kunne forstørres.

Men meget fedt at I er igang igen - og dejligt at følge med på bloggen :-)