mandag den 4. september 2017

Toulouse

Vi stod op kl. 7, hvilket er noget tidligere end vi plejer, men ikke særlig slemt, når man skal ud at flyve. Vi kan godt lide at have god tid om morgenen, så lidt over kl 9 var vi ude af døren.

Vi så sådan ud, da vi stod i gråvejret ved Christianshavns Kanal:

Vi skulle først flyve kl. 10:45.

Flyet til Montpellier var fyldt med golfspillere og børnefamilier. Det var golfspillerne, der støjede mest i flyet. Men en ok tur uden de store oplevelser.

I Montpellier lufthavn tog vi med bus 120 = lufthavnsbussen til banegården i Montpellier, idet vi dog skulle skifte til en sporvogn undervejs. Vi havde også god tid her, så vi dryssede lidt rundt i byen, som vi jo havde været i gennem i 2014 på vores vandring fra Arlas til Toulouse. Vejret i Montpellier var perfekt: ingen vind og 26 grader og sol! Langt bedre end vi havde håbet.

16:58 kørte vi med toget mod Toulouse og efter 2 timer og 19 minutter var vi i Toulouse uden et eneste stop undervejs.

Vi havde booket  værelse på Hotel Ours Blanc - Wilson, der viste sig at være et dejligt lille hotel med et godt, men et lidt lille værelse.

Vi spiste så middag på pladsen lige ved hotellet. Dejligt!

En fin rejsedag uden de store hændelser, men helt som håbet og planlagt.